Brighton 2019.

A mai nap délelőttje is intenzív tanulással telt, néhány hasznos kifejezést írtunk körbe, használtuk párbeszédekben, szituációs gyakorlatokban. Az irodában elkészültek a dokumentációval is, úgy gondolom minden aláíratásra került, nagy örömünkre kézhez kaptuk a tanúsítványainkat. Kedvesen, meghatóan köszöntek el tőlünk a tanárok és a csoporttársak -...

ELC Brighton Final Questionnaire az iskola kérdőíve, amelyben az utolsó héten megkérdezik a hallgatók véleményét a tanfolyamról, a tanárokról, a csoportokról, a tananyagról, a használt segédeszközökről. A vártnál egy kicsit hosszabb időt vett igénybe a kitöltés, valóban sokfélét kérdeztek és szöveges válaszokat is vártak. Well done! :) "Thank...

A Brighton Marina egy kikötő a város szélén, melyben kb. 1600 horgonyzóhely áll rendelkezésre egyéb szolgáltatásokkal, úgymint üzemanyagtöltő állomás, a hajók értékesítése és felszerelésének beszerzése, hajókirándulások, kereskedelmi szolgáltatások, szabadidős programok.

... where would you like to go? Természetesen vannak ötleteim és ezeket sikerült is megosztanom a csoporttársakkal, akik Szaúd-Arábiából, az Egyesült Arab Emírségekből, Kolumbiából, Csehországból, Svájcból, Németországból jöttek és elsősorban az angol nyelvet szeretnék jól megtanulni. Többen már hónapok óta Angliában vannak, és még hónapokat fognak...

... de hogy ne maradjunk addig sem csodás látvány nélkül, két óra között az ebédidőben megosztom a tegnap esti séta fotóját.

Ma a Brit Királyi Haditengerészet otthonába Portsmount-ba látogattam, ahol VIII. Henrik angol király hadihajójának maradványit őrzik a 16. századból. A Mary Rose felszínre hozása és feltárása a tengeri régészet egyik kiemelkedő jelentőségű mérföldköve. Számos hajózási eszköz, fegyver, használati tárgy mesél a korabeli életről, hadviselésről.
...

A kéthetes kurzust választó hallgatóknak az ELC nyelviskola egy helyi utazási iroda a Discovery Tours szervezésben egynapos kirándulást biztosít. Szombaton így Londonban jártam ismét, feleleveníthettem az őszi élményeket, összehasonlíthattam a nyár forgatagát és forróságát az ősz emlékeivel. Határozottan többen voltak most az emberek, mint akkor,...

Pénteken délután nincs tanítás és általában a délelőtt órái is másként szerveződnek, mint a hét más napjain. A csoportok azzal a nem titkolt szándékkal kerültek összevonásra, hogy ismerkedjünk, beszélgessünk. A játékos feladatok ma a jó kérdések feltevésének technikájához kapcsolódtak. Társasjátékot készítettünk, közben ismerkedtünk, nevettünk és...

Egy helyen egy egzotikus királyi palota, művészeti helyszín koncertteremmel, múzeum és galéria. A Cultural Quarter mindezzel és egy szabadon látogatható hangulatos parkkal várja a kikapcsolódásra vágyókat. A Pink Floyd - Dark Side of the Moon bemutatója a Brighton Dome koncerttermében volt 1972 januárjában. A Royal Pavilion az Indiában a XIX....

Amikor már biztonsággal indulunk el otthonról, mert pontosan tudjuk, hogy hová, miért megyünk, az úton az apró részletekre is rácsodálkozunk. Gyűjtjük az impulzusokat, hogy minél több élményben lehessen részünk, optimalizáljuk az időbeosztásunkat, igyekszünk koncentrálni, a prioritásokat felismerni. A sirályok jellegzetes hangrepertoárja mellett...