Thank you very much for completing our questions.

2019.07.11
ELC Brighton Final Questionnaire az iskola kérdőíve, amelyben az utolsó héten megkérdezik a hallgatók véleményét a tanfolyamról, a tanárokról, a csoportokról, a tananyagról, a használt segédeszközökről. A vártnál egy kicsit hosszabb időt vett igénybe a kitöltés, valóban sokfélét kérdeztek és szöveges válaszokat is vártak. Well done! :) "Thank you very much for completing our questions. We take your answers seriously and will use them to improve the school in the future." Nem tudom, hogy mi az amin szeretnének javítani, a két hét alatt igazán nem tapasztaltam semmi olyat, amin változtatni kellene. ... Igaz a mai napon egy építkezés miatt - melyen elég hangosak voltak a használatban lévő gépek - termet kellett cserélnünk, viszonzásul azonban egy csodás kandallóra bukkantunk az új tanteremben. Egy helyen a múlt öröksége a modern technikával. A break time egy közeli rózsakertben talált. ...

Egy kollégám fog váltani az iskolában, egymástól teljesen függetlenül választottuk az ELC Brightont. Mivel én lassan készülődöm hazafelé, igyekeztem a legfontosabbakat - főként apróságokat - összegezni számára. Minden Angliába látogatónak ajánlott egy utazó hálózati adapter beszerzése, segítségével a szabványos európai csatlakozóval rendelkező készülékeket tudjuk az angol szabvány szerinti aljzathoz csatlakoztatni. Én a háziaktól kértem és kaptam az első napon, wifi mindenütt van, így valamennyi eszközöm, amelyekkel érkeztem biztonsággal használható volt a szálláson, a kávézókban és az iskolában is. A sok-sok képet a mobilomnak köszönhetem, amely néhány perc rémisztő  magányosság után várt meg a  St.Paul's Cathedral mosdójában és ma már a BA i360 fedélzetén teljesített szolgálatot. ... :) Csodálatos volt! Szoknya viselete nem ajánlott, a levegőt alulról fúvatják a kapszulába.

A tenger felé fordulva a mai napon jobbra vettem az irányt az Adur folyó felé, a Hover Lagoon irányába, mert ezt a partszakaszt még nem ismertem ki igazán. A 16 Celsius óvatosságra intett, de mindenképp szerettem volna, érezni a vizet, megtapasztalni a hullámok erejét.

A napszemüveg elmaradhatatlan kelléke a kiruccanásoknak és sajnos csak ma jutott eszembe, hogy ezen keresztül is mutathatnék valamit. Íme a mai nyugovóra térő nap és a part képei szemüveggel és anélkül. Mert beesteledett ismét. ... "Beesteledett: bocsássatok meg nékem, hogy beesteledett!" 

Amy1969 © Minden jog fenntartva 2019
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el