London szivárvánnyal ...

2019.07.06

A kéthetes kurzust választó hallgatóknak az ELC nyelviskola egy helyi utazási iroda a Discovery Tours szervezésben egynapos kirándulást biztosít. Szombaton így Londonban jártam ismét, feleleveníthettem az őszi élményeket, összehasonlíthattam a nyár forgatagát és forróságát az ősz emlékeivel. Határozottan többen voltak most az emberek, mint akkor, igaz a mostani hétvégén megrendezésre kerülő Pride in London felvonulása önmagában is nagy tömeget mozgatott meg a mai napon.

29 752 lépést mutat a mai napra a lépésszámláló a telefonomon, melyet a napokban angol nyelvűre állítottam. ... Sokat sétáltam, számos csodálatos épületet, parkot láttam, jó kedélyű, vidám, mosolygós emberekkel találkoztam. Elmondhatatlan és leírhatatlan, mennyi értéket halmozott fel ez a város, mennyire sokszínű, befogadó és lojális.

Szent Pál-székesegyház (St.Paul's Cathedral) katedrális a Cityben, a Ludgate Hill tetején, ami London legmagasabb pontja Európa ötödik legnagyobb temploma. A második világháborúban német bombatalálat érte, helyreállítását követően eredeti szépségében pompázik. A székesegyház kupolájának átmérője 31 méter, a kupola 30 méter magasan húzódó, belső körfolyosója a Suttogó-folyosó (Whispering Gallery), melynek neve arra az akusztikai tulajdonságra utal, hogy a kupola alatt a korlát egyik felén elsuttogott szó a túloldalon is tisztán hallható. Sajnos ez a mai napon zárva volt, a látvány azonban, a kupola külső részén futó Stone Gallery-ből talán egy kicsit kárpótolta a látogatókat. Engem mindenképp ...
https://www.youtube.com/watch?v=XHrRxQVUFN4

... no meg persze ma is igyekeztem észrevenni mindazokat az apróságokat, amelyek mosolyt csalhatnak az arcotokra, miközben lázasan keresgetitek, hogy hol is készültek a fotók, és mi miről nevezetes. Szóval irány egy csendes park, lehet ez a St. James Park akár, ahol kedvedre heveredhetsz le a fűben és falatozhatod az utcai pancakes finomságodat nutellával, eperrel, banánnal, színes cukorkákkal. A nyárra és a hőségre való tekintettel az árban egy választható innivaló is benne lehet. :) ...

Amy1969 © Minden jog fenntartva 2019
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el