First Day of my school ...

2019.07.01

Tökéletes előzetes tájékoztatás, kiváló szervezés, komplex logisztikai folyamat-menedzsment egy profi csapattól. Az iskolában - ahol harmóniában fér meg egymás mellett a modern és az ólomüvegekkel díszített korabeli épületrész - 32 osztályterem, önálló tanulási központ, könyvtár, 15 számítógépes terem, diákkonyha áll a hallgatók rendelkezésére. Képzett és tapasztalt tanárok tanítanak a tanfolyamon, barátságos, gondoskodó és támogató környezetben ismerhettem meg ma közülük hármat. A szintfelmérést követőn a délelőtti órákban egy 8 fős csoportban kaptam helyet és természetesen a bemutatkozással kezdtünk. Mit gondoltok milyen nemzetiségűnek gondoltak? /Ez a mai nap kérdése. :)/ Délutánra fakultatívan hallott szöveg értése és beszélgetés órákat választottam, más-más csoportokban, újabb és újabb társakkal. ...

Az iskolaépülettel átellenben templom, amely oldalában virágbolt kapott helyet. Hogy el ne tévedjek néhány nevezetességet már az első napon beazonosítottam. Lenyűgöző  az Angel of Peace, melyet VII. Edward (1841-1910) uralkodásának megemlékezésére állítottak, nevében utalva az uralkodó "Béketeremtő" (Peacemaker) becenevére. A helyi legenda szerint a szobrot eredetileg úgy tervezték, hogy elhelyezkedésében az angyal a tenger felé nézzen, és az elhaladó hajók láthassák Brighton arcát, végül hátát a külvilág felé fordította, és megmutatja nekik az alját ... azaz a tengertől a város felé néz.

Iskola utáni séta a parton, miközben felidézed a nap eseményeit, hazagondolsz, látsz ezt+azt, észreveszed és rácsodálkozol apróságokra. Tengerparti kiállítások, vendéghívogató ötletek (ma Lisa volt a szerencsés), madarak, a kövek között is élni akaró és tudó virágok, no és a lámpák, amelyek észrevétlenül kigyúlnak amikor beesteledik. ...

Kávéval a kezemben sétáltam, megpihentem, tervezgettem. 14422 lépéssel jártam be a The Brighton Palace Pier-t, a mólót, amely gyönyörű kilátást nyújt a város partvonalára. Vendégeit játékgéppel és szórakoztatótermekkel, hangulatos éttermekkel, bennük fish and chips-el, bárral várja. A vattacukor és a fánk édes illata messziről érezhető, hívogató, a vidámpark feledhetetlen szórakozást nyújt az egész család számára. ... Sokat gondolok az otthonomra, a fiúkra. ... Szép holnapot mindenkinek ezzel is:
https://www.youtube.com/watch?v=HX3oG5qZm8A

Amy1969 © Minden jog fenntartva 2019
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el