Ami tegnapról elmaradt ...

2019.07.01

Valahogy mindig a közelembe kerül egy kisgyerek és valahogy mindig össze is haverkodunk egy kicsit. ... A 2 óra 10 perces Budapest-London Luton Wizz Air járatán oly nagyon, hogy ezek a pici lábak az ölemben landoltak. Szundikált végig a ki tündér, fejét az apja ölébe hajtva, gyakran utazik így. ... 

London Luton - Brighton 83,1 miles, gyalog 28 órára kalkulálta az útvonaltervező, de tömegközlekedéssel azért egyszerűbb. ... A ThamesLink vasúttársaság vonatai könnyen elérhetőek (https://www.thetrainline.com/train-times/luton-airport-parkway-to-brighton), amennyiben nem váltottad meg előre a menetjegyet az automatánál, közvetlenül a kijáratnál is megteheted. Víz ezért legyen nálad, mert rengetegen vannak, az ülőhely sem biztos és közel két óra a menetidő. ...

A vasútállomás főbejárata a tengerpartra vezető enyhén lankás, meglehetősen forgalmas utcára néz. Hívogat a part, sodor a tömeg, de örömmel tölt el, hogy megérkeztem. ... A szállásomat késő délután tudtam elfoglalni, így órákat töltöttem el a parton. Csodás kilátás, hullámok, sirályok, terek és emberek, tökéletes zenei aláfestéssel a Brighton Live Music Daily jóvoltából. Nem hoztam  naptejet, napkrémet, hiba volt. ... 

A szállástól (régi épület, belül modern, a kényelmi, esztétikai és technikai elvárásoknak maradéktalanul megfelelő) mindössze néhány sarok az ELC (The English Language Centre) épülete, ahová ma reggel egy kis kerülővel jutottam el, mert szentül megfogadtam, hogy minden egyes napon a vízparton kezdek a látvánnyal, amelyben a víz és az ég összeér. ...

Amy1969 © Minden jog fenntartva 2019
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el